Ga terug

Cleverdesk: hét communicatieplatform voor bedrijven met mensen en materieel

We hebben vanuit een duidelijke visie softwaremodules ontwikkeld voor magazijnen, werkplaatsen en projecten. Samen met onze eerste twee klanten hebben we Cleverdesk gecreëerd, een softwareplatform dat je hele operatie ondersteunt. Zijn jouw medewerkers vaak op locatie met bonnen en materieel? Gebruikt jouw organisatie nog papieren urenbriefjes?

Bespaar geld en tijd met Cleverdesk! Werk papierloos met Cleverdesk en laat medewerkers op afstand uren, bonnen, materieel en inhuur op projecten registreren!


Meer weten over Cleverdesk? Neem dan een kijkje op onze website!


De grootste voordelen van Cleverdesk:

  • Eenvoudig projectbeheer door medewerkers
  • Snellere facturering van projecten
  • Volledige integratie met bestaande ICT of ERP systemen
  • Koppeling van uurregels aan CAO-regels
  • Mobiele urenverantwoording
  • Uitgebreide onderhoudsmodule

Copyright © Idee101 B.V. · Algemene voorwaarden