Ga terug

KPI Schermen ComPromise

Narrowcasting oplossing

ComPromise is een proactieve, kennis-georiënteerde ICT partner. Samen met u kijken zij hoe met ICT meer rendement uit uw organisatie gehaald kan worden. Hoe? Door uw organisatie te leren kennen, onze kennis te delen en samen te kijken op welke wijze zij uw behoeften kunnen invullen.  Zij maken ICT begrijpelijk, beheersbaar en transparant.

ComPromise denkt graag met u mee want ICT is net als uw organisatie continu in ontwikkeling. Daarom zorgen zij er als kennispartner voor dat ze “bij” blijven met up-to-date kennis van de laatste ontwikkelingen. Zij kunnen u optimaal ondersteunen met adequate oplossingen tegen voorspelbare, vaste kosten.

Met ComPromise kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week vertrouwen op een team van ICT-specialisten.

Voor ComPromise realiseerde Idee101 twee schermen waarop relevante ticket en helpdesk informatie op getoond wordt. De schermen worden aangestuurd via een webapplicatie die gekoppeld is aan de digitale telefooncentrale van ComPromise en aan het ERP Systeem Autotask.

Categorie: Cases | Gepubliceerd: 16 september 2014
Copyright © Idee101 B.V. · Algemene voorwaarden